Finbesök

Gå i ett köpcentra dagen efter löning i en stor stad är inte att rekomendera! När jag väl hittade något jag kunde tänkas att prova så va det alldeles för lång kö till provrummet eller till kassan. Ja, det blev ju billigt iaf!

Köpte dock en kortlek. Det är ett måste i varje hushåll och mitt är inte ett undantag. Efter lunch på donken och massa snack om träning så fick jag tillbaka min motivation och köpte med mig en dansdvd hem. "Latino fitness". Det va en skum känsla att stå framför TVn helt själv och träna. Kissen tittade lite konstigt på mig. Hade inte mina skor heller så det gjorde väldigt ont i fötterna. Men jag uthärdade de 47 minuterna. Skönt!! Hoppas bara att min motivation håller i sig längre än en dag!

Nu ringde min kära syster. Hon och tre till är precis hemkomna från Bulgarien och på väg till mitt place. Åh, vad roligt det ska bli att få träffa henne igen! De andra också såklart! Och med de så kommer också en efterlängtad tavla på alla oss syskon, mina träningsskor, två kuddar och lite baksaker. Underbart!

Ett glas vin är redan upphällt och nu är jag otålig i väntan på att gästerna ska komma!
Trevligt helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0