Hemlängtardag!

Idag har det varit en såndär tråkdag. En dag där jag varit själv (med katten). Tiden har konstigt nog gått rätt fort.
Tog ut katten med koppel för första gången idag. Han skakade som ett litet asplöv. Det fungerade ungefär som hundtricket, fast med en katt. Och förutom att jag skulle träffa snygga killar träffade jag massa gubbar och tanter med sina hundar. I princip varenda en verkade även ha en katt hemma hos sig. De bodde även i ettor och lät inte katterna att gå ut. Då fick jag lite mindre dåligt samvete. Hälsade även på min granne i tvättstugan. Verkar bo trevligt folk här minsann.

Det har varit en hemlängtardag idag. Saken blev inte bättre när varken mor, far, bror eller farmor svarade när jag ringde. Hann tänka hur många saker som helst under den halvtimme det tog innan pappa ringde upp mig. Jag hade inte behövt oroa mig. De satt på sjön och metade. 38 abborar fick de. Jag tror de ljuger! Eller så är jag bara avundsjuk.. Suck!

Imorn är det en ny dag med nya tag. Har väldigt omtänksamma klasskompisar så det känns kanon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0