Tut tut, nu kööör vi!

Det är tufft att gå i skolan nuförtiden. Tycker man att hoppet mellan högstadiet och gymnasiet är stort vill jag påstå att hoppet mellan gymnasiet och högskolan är bra mycket större. Dagens schema var på 10 timmar. 10 timmar där man pumpades på information. Först "Jag är förbaskat bra"-hypnos. Efter det körde allt igång på allvar. Det är bara att tuta och köra nu!
Men det är tur på ett vis. Då hinner jag inte med att längta hem lika mycket. Ärligt talat har jag inte haft någon jobbig hemlängtan ännu. Okej, bortsett från imorse då.. Fick ett fint MMS..

Hepphepp, imorn börjar slitet redan vid 06.30. Bäst att sova. Fast katten vill leka apport. Bästa leken när man är trött!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0