Måste man ha måsten?

Min lilla knäppa kissekatt har väckt mig varje morgon runt 5-tiden. Mat och bus är det som gäller då! Idag skulle klockan ringa 04.30 så då passade han på att väcka mig 04.15. Ja på så vis är han inte dum för fem öre den där katten!
"Man lär sig något nytt varje dag!". Det stämmer verkligen in på mig när jag går den här utbildningen. Jag blir nästan sur för att ingen har visat mig allt det här innan. Och då har jag gått i skolan i ynka TVÅ dagar. Jisses vad mycket nytt jag kommer lära mig under dessa 40 veckor!

Måsten som att diska, dammsuga, tömma kattlådan, stryka, prata med hyresvärden, slänga skräp, skicka CSN-papper och handla har även gjorts idag. Hade egentligen fler måsten men nu har jag bara energi kvar till en dusch och slapp framför TV:n, knappt det, så resten får vänta.



Verisionen som jag är van vid ---> Sirius – Fuck Up - feat. Askim Soul Children

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0