Tråkmåns..

Jag har fortfarande inte riktigt vaknat än. Känns inte som om jag kommer att göra det heller. Dagens enda, men långa, lektion på tre timmar var intressant men jag kände att jag gled iväg mer och mer i tankarna.
Laga och äta fredagsmat (taco) helt själv kändes inte alls så roligt faktiskt. Dessutom var magen så hungrig att jag knappt njöt utan bara slängde i mig maten. Har börjat titta på en film, men tröttnade (inte lätt att kämpa för att hålla ögonen öppna och samtidigt vara sjukt rastlös), känner att jag inte har lust att sitta framför datorn, allt på att-göra-listan lockar inte heller.
Känner mig som en riktig tråkmåns med ett uns av hemlängtan. Inte alls så som jag hade tänkt mig denna fredag med löning och allt!

Om det vill sluta regna här idag och beroende på vad några av klasskompisarna känner för blir det kanske att åka in till stan ikväll och titta på Timo Räisänen. Vi får se helt enkelt.


Får mig att minnas popadelica 2010!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0