Biljetter äntligen beställda!

Jag blir sur i skolan när jag inser hur mycket kunskap jag har gått miste om och hur mycket tid som gått till spillo under min gymnasietid. Missförstå mig rätt, jag hade jättekul och älskade min lärare under gymnasiet, men en helt ny värld har öppnat sig för mig nu!

En personlig guidetur i en mysig del utav staden fick jag av den enda vän jag faktiskt känner här idag. Lunch och efterrätt på ett fik som lär bli en favorit. Mysigt, gott, trevlig och mån personal, you name it!
När jag kom hem bokade jag biljetter till henne och mig till en av Winnerbäcks spelningar. Fanns kanske 20 platser kvar totalt och vi sitter längst bak på läktaren, men vem bryr sig? Vi har biljetter!!! Kommer bli grymt! Hela september ser jag fram emot och i mitt huvud är jag redan där!!

Att plugga ikväll var rätt omöjligt. Alldeles för trött för det helt enkelt. Gjorde mitt bästa men anser att jag inte lär mig av att försöka läsa samma sak femton gånger om. Tar bara tid och ännu mer energi. Hoppas på att hinna det innan lektionen imorn.

Sitter i soffan under en filt med en sovande kissemiss bredvid mig och tittar på true talent. Gillar konceptet men inte alla upprepningar hela tiden. Än så länge har en röst fått mig att rysa. 



Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0