Chocolate

En dag full av teori. Två ämnen. Tre timmar vardera. Blodsockernivån nådde botten när dagen var slut. Paniklagade mat så fort jag kom innanför dörren. Det kan ha varit det godaste jag ätit på länge! Inte för att det var den bästa maten, utan för att jag var så fruktansvärt hungrig.

Ikväll gjorde jag ett halvhjärtat försök att länsa ica i hopp om att få ett litet sortiment här hemma. Dyrt och tungt som attan blev det! Men det är skönt att sakta men säkert få en grund att stå på. Blir ju bra mycket billigare längre fram..

Nu sitter jag och äter mörk choklad med mintsmak. Tyckte av nån anledning att jag var värd det. Ekonomiläraren fick mig att bli väldigt sugen på det efter en liten aptitretare i skolan och mörk choklad är ju bra mycket bättre än mjölkchokladen här hemma. Lite iaf..

Det svåra beslutet jag vill blunda för. Behålla katten eller inte..
Tufft beslut som satan. Inatt/morse var han väldigt mycket till salu. När jag kommer hem och t.ex. nu är han det bästa! Kan inte se vad som är bäst för varken honom eller mig just nu. Så fort det kommer på tal blir ögonen tårfyllda..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0