Tired

Dålig uppdatering här och jag har ingen direkt ursäkt. Ett inlägg försvann och jag orkade inte skriva om det och det är full fart mest hela tiden. Hinner knappt borsta tänderna känns det som. Trötthet har varit ett stort problem den här veckan. Men nu är det helg. Underbart!

I onsdags hade vi "after school". Alla fick sina önskemål uppfyllda och vi hittade ett supermysigt ställe. Långbord för 15 pers! För min del blev det både ett och två glas vin och jag hade en kanonkväll. Får lära känna så många härliga människor!

Idag är det verkligen trötthetens dag. Jag kom in i klassrummet, drog en gäsp och såg samtidigt fyra andra personer gäspa. Gick väl halvbra i skolan, ska väl inte klaga.. Så fort vi slutade såg jag sängen sväva framför ögonen men först stannade jag till på centralen och köpte biljetter hemhem nästa helg. Yeehaa!! Kvinnan i kassan var supertrevlig, det gjorde halva min dag! (Tjejen bredvid mig på bussen förstörde den lite med sin sura attityd)

När jag kom hem däckade jag i sängen direkt lite halvkonstigt. Vaknade en timme senare, rutig i ansiktet, rutig på armen, rutig på bröstet. Haha, väldigt vackert! Samlade kraft till att städa hela lägenheten, laga supergod mat (inget halvfabrikat här inte!) som även räckte till tre matlådor. Disken och början till rengöring av fläkten över spisen har också gjorts för att jag skulle kunna slänga mig i soffan med gott samvete.
Och här sitter jag nu iklädd myskläder framför Doobidoo och saknar familjen lite extra.

Ha en fin helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0