Bröööl

Idag blev det en heldag på Liseberg med några klasskompisar. Helt sjukt egentligen att folk köar i 45 min för att skrika.. Men ja, vi köade såklart också. Jag höll på att dö av skratt flera gånger om. Inte för att karusellen va det roliga utan för att min medpassagerares skrik snarare var ett mörkt bröl än ett skrik. Kramp i magen och tårar som rann, ja folk kan inte tro att jag va riktigt klok!

Kom hem och avverkade alla punkter på min att-göra-lista även om det tog emot. Imorn är det en ny lång lista så det fanns ingen anledning att skjuta på det.

Min brölande klasskompis kom förbi för att se på lite film. Hon va den enda som orkade efter allt karusellåkande. Tur att jag har sett filmen tidigare, för inte såg vi mycket på den. Tänk att man kan vara så öppen mot någon som man knappt kännt i tre veckor. Kändes grymt bra och det gjorde att jag inte alls tänkte på att jag ville vara på två andra ställen ikväll. Det är avskedsfest för en vän som flyttar till Seattle nästa vecka och sen stadsfest hemhemma. Och så örs såklart! Men ja, vad är väl en bal på slottet?


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0