Ord som berör

Gör ett nytt försök, gårdagens inlägg är spårlöst försvunnet!!

Det snurrar mycket i mitt huvud just nu..
Jag har gått ifrån att vara den glada, spralliga tjejen till att vara tjejen som "verkar lite butter". Suck! har inte varit min vecka alls. Och imorn är det terminens första prov + wienerbrödsbakning som står på schemat för mig. Hujeda mig!

Det är nu även bestämt att min lilla kisse ska flytta ifrån mig. Både för hans och mitt bästa. Vissa dagar är så långa i skolan att jag endast har 2 vakna timmar hemma och under de timmarna hinner jag inte ge honom all den kärlek han behöver. Hinner knappt ta hand om mig själv p.g.a. tröttheten. Jag har inte sovit en hel natt på 6 veckor vilket gör skolan lidande. Just nu sover han sött bredvid mig. Gråtklumpen i halsen är oundviklig.

Lars Winnerbäck och Melissa Horn har en sak gemensamt - De sätter ord på det man känner!! Eller på det som man inte visste att man kände förrän man hörde låten. Ska på en konsert med Winnerbäck om två veckor. Melissa spelar i oktober och jag vill så gärna se henne. Får se vad ekonomin tillåter. Hade iaf varit underbart!



Gick inte att bädda in.. Underbart vacker ----> Vår sista dans 

Ikväll går alla tankar till det tragiska som hänt. Jag känner med Stefans Liv familj. Jag tänker även på alla andra som fått lämna oss alldeles för tidigt. Dessa personer är alldeles för många. <3

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Hallåååå? Är det någon här? Updates pls! Puss o hej!

2011-09-22 @ 15:04:50
Postat av: Vanessa

Svar: I mazarinbiten är det mazarinmassa och vaniljsmörkräm, och uppe på den har jag gjort en mönster med en utstickare/blomstämpel, och bränt med en gasbrännare (innan jag la på marsipanen på botten då).

Kondisgesällen hade vi i lördags, och jag ska lägga upp bilder så fort jag orkar :)

2012-06-04 @ 18:01:07
URL: http://merasocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0